Meningslöst

Jag har precis (ja jag vet jag e liiite efter men men) läst ett underhållande inlägg hos älskade Anouk ang meningslösa blogginlägg o därför kan jag ju verkligen inte låta bli =)

Jag e nog urtypen för meningslöst bloggande.... jag tror jag uppfyller alla punkterna av hennes uppradade "bloggstarter" för meningslöst bloggande..... fast de e ju kul o se att man har en röd tråd i sitt bloggande iaf haha

Jag  tyckte faktiskt detta va lite kul =)

Nu till dagens........

I gårkväll va jag o Pia hemma hos Marlena o Gzim (stavning??) och spelade gin o romy (stavning? där me haha)....
C skulle sova hos J eftersom alla barnen e lediga från dagis idag... o jag fick lova att jag skulle va där när han vaknade.... så de slutade med att jag oxå sov över där ute o min stackars man fick sova ensam hemma i huset...... Fast visst han kanske tycker de e skönt vad vet jag..... Dock kunde han inte riktigt förstå varför jag skulle sova här ute även om jag talade om att jag lovat va där när C vaknade.....

Så...... här sitter jag nu med 3 pöjkar med massor med spring i benen o har precis klarat av frukosten.... P ligger fortfarande o sover... o jag tänkte hon skulle få sova så länge som möjligt.....
Planerar dagen lite grann o de lutar åt en tripp till Kristianstad o Andys med pöjkarna så de kan göra av med allt sitt spring i benen.....

Jag måste än en gång lovorda Andys för de e världens bästa ställe haha

Nej nu ska jag koka lite nytt kaffe här för snart ramlar de in en massa folk.....

ha de gött så hörs vi senare =)


Kommentarer
Postat av: Agge

Är egentligen inte alla bloggar meningslösa? Alltså för andra än "närmast sörjande"? Enligt mig är det det som är både tanken och det sköna med det. Det ska vara någon form av dagbok där man skriver om allt och inget. Där man skriver bara för att man vill skriva och slipper ha kravet på sig att det ska vara bra, rätt punkterat, allmänbildande och av allmän intresse. Nä tack. Det är inget för mig, varken att läsa eller skriva.

Kram! Hoppas ni hade kul på Andys

2011-02-03 @ 16:14:55
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahaha. Fast det är ju inte menlöst för en själv. Det kan vara sjuukt kul att scrolla bakåt i tiden och minnas och skratta och förargas igen. Och det är ju heller inte menlöst för de som känner en Men vill man fånga fler läsare tror jag nog faktiskt man får bredda sig lite kanske;)

2011-02-03 @ 22:54:42
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Linn

Du som är duktig på att göra en design eller bara en header och har lust att hjälpa mig får gärna kika in och kommentera detta inlägg ; http://linnhahne.blogg.se/2011/february/hjalp-mig.html#comment !

Tack på förhand! :-)

2011-02-07 @ 18:59:38
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!

Följa varann via bloglovin :)?

2011-02-09 @ 22:34:26
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! jag vill ha nya bloggar att läsa. Har du några tips? Det kan vara din egen eller någon annans. Läs mer och tipsa här: http://selb.blogg.se/2011/february/tipsa-mig-om-bloggar.html

2011-02-15 @ 01:04:36
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: