lång natt

Just nu känns det som att jag har ytterligare en lång natt framför mig.... En natt att tillbringa på soffan framför tvn, så mannen iaf får sova.... Fördelen är att sonen ska på dagis imorgon så jag kan förhoppningsvis vila lite på dagen då...

De dumma när man sitter här o har ont e att man surfar rundor på diverse sidor och hittar massvis med roliga recept och idéer till matlagning och bakning... Sen kommer slaget i bakhuvudet av att man kan inte göra de man tycker e roligast av allt.. för när man väl gjort de så ligger man helt utslagen och e inte till någon som hellst nytta för omvärlden.......

Varför kan de inte uppfinna något som kan ta bort detta här??
Varför måste jag ha ont??
många många varför blir det och jag tycker jag gör inget annat än gnäller heller....
Jag önskar verkligen att de kunde synas på något vis... för då hade man sluppit lägga all extraenergi man har på att förklara sig för allt o alla.... då hade man kanske fått mer hjälp på något sätt....

Har iaf konfererat fram med mig själv att jag får sätta mig o ringa kontoret imorgon, för nu e de inte lång tid kvar tills jag ska börja jobba och jag måste ju få ett schema ihopasatt så att jag har något att lämna till dagis.....
Hoppas verkligen att de kommer gå bra, för även om jag e verkligen livrädd för att börja jobba (med tanke på hur tungt de e) så längtar jag till jag e tillbaka o får en normal vardag igen och jag får träffa mina arbetskamrater.... De e ju inte så att man har något överdrivet socialt umgänge när man e sjukskriven.
Och många kompisar som man träffat mycke innan (inte arbetskamrater då) har helt plötsligt slutat att höra av sig för sålänge jag e sjukskriven så orkar jag inte vara någon annans stöttepelare och tydligen så e de det enda jag e för vissa....

*suck*
Nej nu börjar jag gnälla igen.... snälla slå något hårt i huvudet på mig när jag börjar så här för de e så jäkla trist....

Nej... de får bli lite matlagningstv nu och förhoppningsvis någon timmes sömn inatt



Kommentarer
Postat av: Agge

Kan i alla fall skicka en kram. Önskar precis som du att det på något sätt syntes, eller att folk har minne/vett att fatta när man förklarat 2 ggr så man slipper göra det igen.



Funderar allvarligt på att skicka in en motion till Riksdagen om att införa pengar på folk som kläcker ur sig "du bara går hemma och har det bra".



Hoppas du får någon sömn inatt, tänker på dig även om jag just nu e förbannat dålig på att visa det. Men det finns hopp enligt min läkare! Nu efter 3,5 månads inkörning på mina nya piller är jag äntligen uppe i rätt dos. Nu dröjer det mellan 3 och 6 månader innan det blir resultat så man vet om dom funkar skjut mig, det går fortare (nä, jag är inte bitter... bara förbannat trött)



Kram! (en glad "jag saknar dig"-kram trots min neg ton)

2010-11-23 @ 00:21:29
Postat av: Agge

införa skott-pengar skulle det ju stå... hjärnan är offline

2010-11-23 @ 00:22:32
Postat av: Emelie

Jag vet inte hur det är att vara sjukskriven. Och jag vet inte hur det är Att ha så ont. Men jag lider med dig att du känner som du gör! Som sagt jag gillar alla delar av Mia! :) håll huvet högt snäckan! Jag hoppas för sin skull att dom hittar något som botar skiten! Jag önskar ingen smärta speciellt inte sådan som du verkar ha! Kämpa på! Bames kramar från Emelie!

2010-11-23 @ 00:23:32
Postat av: Madde

Tänker på dig gumman! Hoppas att di fick sova något i natt... Massa kramar

2010-11-23 @ 07:06:08
Postat av: Mia

Tack allesammans för de värmande orden =)

Stängde ner datorn och ägnade mig åt avancerad matlagningstv haha

Fick lite sömn inatt iaf....

2010-11-23 @ 07:32:23
URL: http://miamartini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: